Klantherkenning en rendement voor je website
√ Wie bezoekt jouw website?
√ Waar zoekt deze klant/prospect naar?
√ Speel in op de behoefte van de klant.
CusUp biedt een platform, waarmee je bezoekers van je website herkent en weet je waar de klant of prospect naar op zoek is. Met die klantkennis kun je gericht contact opnemen en inspelen op de vraag. Klantherkenning zoals internationaal opererende bedrijven die inzetten, is met de techniek van CusUp binnen handbereik voor het MKB.

Meer omzet door klantherkenning
Als ondernemer wil je graag meer omzet uit je website halen. De sleutel hiervoor vind je in klantherkenning. Weet wie jouw site bezoekt en waar deze bezoeker naar op zoek is. Zo kun je inspelen op de behoefte van de klant en je omzet vergroten. Denk je nu: ‘Maar ik heb toch Google Analytics?’ Via Google Analytics krijg je alleen getallen, geen klantherkenning. CusUp heeft de oplossing voor jou.
Jij herkent daarmee de bezoeker van je website
Je ziet waarnaar is gezocht
Met deze informatie kun jij gericht contact opnemen en de koop sluiten
Klantherkenning betaalbaar met CusUp
Tot dusver was dit alleen haalbaar met een fors budget. Wij maken deze klantherkenning nu ook mogelijk én betaalbaar voor het MKB.
Voorbeelden
Stel, een bezoeker van een website is op zoek naar een nieuwe wasmachine. Na het lezen van wat informatie en het zien van een machine, verlaat de bezoeker de website zonder aankoop. Dat wil je als ondernemer natuurlijk niet.
Klant zoekt informatie
Een klant die alleen de btw-aangifte en inkomstenbelasting via de accountant regelt, bezoekt in een maand tijd verschillende keren de webpagina’s over salarisadministratie en personeelszaken. De klant heeft dus vragen. De accountant kan de klant alleen gericht helpen als het zoekgedrag bekend is en als hij weet wie de klant is.

Wat doet CusUp nog meer?
Via ons platform kun je e-mails versturen naar je klanten en prospects. Bijvoorbeeld een nieuwsbrief of een aanbieding. Het versturen van e-mails kan op elk moment. Of je drukt zelf op de verzendknop, of je laat dit automatisch verlopen. We vertellen je er graag meer over.
Klantkennis opslaan en delen
Sinds 1999 continue doorontwikkeld en bij klanten in gebruik: Covide: opslaan en delen van Klantkennis.
Websites en zoekmachinemarketing
Via ons in meer dan 25 jaar opgebouwde netwerk helpen we je aan een perfecte totaaloplossing voor online marketing. We zijn daarbij met veel plezier je vaste aanspreekpunt.
Via dit formuliertje krijg je geheel vrijblijvend een korte samenvatting van onze werkwijze. Daarná bepaal jij of je van onze diensten gebruik wilt maken. Je kunt ook bellen naar 0342-490364 en vragen of we je persoonlijk terugbellen.