Inbound marketing?
Inbound marketing is in feite hetzelfde als marketing automation en hot binnen online marketing anno 2019. Bij het uitleggen van marketing automation leggen we de nadruk op het automatische proces om op het juiste moment de juiste boodschap bij de juiste persoon te brengen. Bij het uitleggen van Inbound Marketing benadrukken we het verschil tussen deze nieuwe methodiek en de oude vormen van marketing: Outbound Marketing.
Het verschil tussen Inbound en Outbound
Met ‘inbound marketing’ draai je het om: niet jij benadert je klant, maar hij benadert jou!
De kunst is om
- te zorgen dat de juiste klant jouw website bezoekt
- als dat is gebeurd, die klant te verleiden om aan te geven, waarnaar hij op zoek is
Samen met je marketeer
Je marketeer weet inhoudelijk, hoe je via SEO, blogs en aanwezig zijn op de juiste plekken op het internet jouw doelgroep naar jouw websitepagina’s lokt. CusUp biedt een platform, dat aan elke moderne website gekoppeld kan worden voor het vervolg. Bij ‘inbound marketing’ draait het om het automatiseren van de interactie via je website met je klant. Heel gericht contact en … alleen als je klant daarom vraagt.
Met ons platform, een gratis handleiding en – als je dat wilt – trainingen en workshops bieden we jou en je marketeer de mogelijkheid om ‘het klanten verleiden om aan te geven, waarnaar ze op zoek zijn te automatiseren. De juiste boodschap aan de juiste klant op het juiste moment, dat is het idee! Booking.com en BOL.com zijn heel bekende voorbeelden van hoe succesvol dat kan zijn.
Maar ‘inbound marketing’ is toch heel duur?
Tot voor kort was deze techniek alleen haalbaar met een fors budget. CusUp biedt je echter een volledig in Nederland gehost en actief onderhouden Open Source platform op basis van het prijswinnende Mautic. Open Source, net als bijvoorbeeld Joomla! en WordPress om websites mee te bouwen. Als extra zorgen we ervoor, dat je onbeperkt kunt mailen via één van de grootste en stabielste mailservices ter wereld: die van AMAZON AWS.